Tuesday, October 5, 2010

~Mari Join Contest PnStoberi~

(Sticky Mode sampai 4 Oktober 2010... Scroll Down untuk N3 Terbaru..)

Jom ramai2 join Contest Anjuran Puan Stoberi...

Tarikh Tutup:
4 Oktober 2010

Erm... Dah lama giler rasenye tak pakai baju raya sedondon... last raya tahun 2007 kot... Gambarnyer pon dah xda... jadi rase2nyer gambar nie boleh diterima kot... Cute Mum sedondon ngan Dania Alisha... My Dotter... 

Hari Raya Aidilfitri 2010



Gambar nie diambil masa kat Rumah Terbuka My Bos a.k.a Pak Long... Aritue Daddy bersemangat nak wat Photoshot... Baju nie Cute Mum tempah untuk Majlis Cukur Jambul Dania Alisha... Pastue kami gunakan untuk beraya.. Seronok sgt2 dapat pakai baju yang sama dengan anak sendiri... Sedihnye, Daddy xsempat nak tempah baju sedondon ngan kami....


Tapi rasenye boleh dikira sedondon kot... Sebab baju kami Bercorak seperti Batik...



Insyaallah Hari Raya Aidilfitri 2011, kami akan wat baju sedondon.....

4 comments:

PUANSTOBERI said...

Salam,
Jenguk sini tgk gmbr sedondon. Thanks sudi join dan sudi jd follower. Hihi :))
Comelnya Dania Alisha (suka nama tu..), dan mmg sedondon lah mak dgn anak, muka pun sedondon juga (kalo ada contest gmrb seiras ibu anak sila antar gmbr ni yer). Hehe. Jgn marah eh.. peluk cium utk Alisha.. gerammm... muaahhh..!!

Cute MuM said...

mekasih sudi terjah...

huhu.. seiras ker??
Orang kate seiras ngan Daddy die..
Berbunga2 hati nie...
hihiih..

EiJa ZaQuaN said...

Goodluck..nak joint jgk yg ini..mmg sedondon pun thn ni..

Cute MuM said...

syokla dapat sedondon tahun nie... jgn lepaskan peluang join..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails