Tuesday, December 28, 2010

"Contest Aku dan Masa Silam"

Klik Banner Untuk Join..

Cute Mum tag:
Sweetmama

Tarikh Tutup:
29 Disember 2010

Inilah gambar Cute Mum masa kecik dan sekarang..


Banyak lagi persamaan yang masih kekal dari dulu sampailah sekarang...Nampak tak?? Kalo tak nampak, meh Cute Mum listkan...

1) Kening yang tebal.. Tak pernah cabut sampai sekarang tau.. Biarlah orang kata serabut.. Janji bagi Cute Mum lawa..heheh..

2) Mata Cute Mum yang takde kelopak.. Nak kata sepet tak.. warna mata hazel.. Mestilah kekal sama.. takkan dah besar tukar warna biru kot...

3) Hidung pon masih sama... Tak mancung pon.. Kembang adalah..

4) Bibir tetap muncung... Cuma dalam gambar sekarang selalu tersenyum.. kuranglah nampak kemuncungan nya...

5) Ketembaman hampir sama.. Cuma bentuk muka dah besar sikit tue yang tak nampak tembam macam gambar masa silam..

Perubahan pon ada...

1) Ketinggianlah.. tapi Cute Mum tak tinggi pon.. cuma 150cm jer... Nak jadi model langsung tak lepas.. hahaha..

2) Rambut dah tak tocang dua... Nanti orang kata macam budak2 sekolah pulak.. sekarang dah jadi mak budak...

3) Dah tak cekci macam dulu... hehehehe... Dulu pakai lampin jer.. Sekarang dah pandai pakai baju... heheh...

Itu jerlah kot persamaan yang masih kekal dan perbezaan antara gambar masa silam dengan sekarang Cute Mum..

2 comments:

EiJa ZaQuaN said...

good luck cute mum..mmg cute..me x sempat nak joint GA ni..tarikh tutupnya hari ni..

me suya said...

good luck cute mom..
Suya dah check sumer
tq Join

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails