Thursday, December 16, 2010

Giveaway topup kelakar

Klik Banner untuk Join..

Cute Mum tag:
Nana
Sweetmama
Eb

Tarikh Tutup :
21 Disember 2010

Adus.. Cute Mum tak pandai betul bab2 wat cerita nie..
Tapi ini luahan hati Cute Mum tau..
Serius tapi sedih bagi yang betul2 memahami..

Nak tahu kenapa aku Berblog setiap hari? (7)

Pastue rajin join Contest walaupon aku tak kreatif (8)

Sebab aku malas nak buat kerja kat ofis nie. (9)

Aku tension kena layan Customer Salon nie bila Staff bercuti (10)

Itu bukan kerja AKU!! (4)

Bos aku suka suruh aku buat kerja macam-macam, tapi tak pernah jaga kebajikan aku. (14)

Tak pernah ada kenaikan gaji. Bonus lagilah takder. (8)

Aku bukan tak cuba cari kerja lain, berpuluh tempat aku pergi.(11)

Jawapan mereka semua sama, (4)

“Awak patut minta kerja yang sesuai dengan Kelulusan” (8)

Salah ke aku nak kerja Admin walaupon ada Degree Elektrikal? (10)

Aku pon tak tahu lah sampai bila boleh bertahan kat sini (11)

Ya ALLAH, Murahkanlah Rezeki Hamba Mu ini.. (7)


Ok..Tepat 111 Patah Perkataan...


1 comment:

Matika Love said...

wahh menarik mumy.....
ya allah murahkan laa rezeki mumy ya allah...he3

thanz mumy...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails