Tuesday, December 21, 2010

My Anniversary GiveAway..

Klik Banner Untuk Join..

Tarikh Tutup:
31 Januari 2011

Cute Mum baru sekali jer sambut Anniversary.. Tapi masa tue tengah berpantang.. Jadi takderlah kenangan semasa tarikh itu..Tapi ini gambar terbaru kami berdua semasa menyertai Tournament Boling..


Kami berdua berjumpa untuk kali pertama di INSPEN.. Masa tue aku baru masuk kerja di Unit yang sama.. Kami hanya berkawan baik. Setahun selepas itu, aku ajak dia couple.. Tak tahu macam mana aku boleh cakap macam tue.. Mungkin masa tue disahaja yang memahami segala masalah yang sedang aku lalui.. Alhamdulillah, setelah setahun bercouple, kami bertunang.. Hubungan kami semakin erat.. Jadi aku tahu inilah Jodoh yang telah ditentukan Allah.. Setahun bertunang, kami pon bernikah... Semuanya sangat indah bagi aku.. Setahun usia perkahwinan kami dikurniakan seorang cahaya mata perempuan.. Semoga rumah tangga kami akan kekal hingga ke akhir hayat.. AMIN...

1 comment:

Roszaneza Danny said...

Salam Mami Uyun..
wahh.. bak kata pepatah, kalau sudah jodoh tak kan kemana..semoga berbahagia selalu..dan berkekalan hendaknya.. Amin..

thanks tau sudi join..
gud luck yer..
kiss n hugs tuk bby gurl tau.. hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails