Friday, January 28, 2011

"Muslimah Paling Bergaya"

Klik Banner Untuk Join..

Cute Mum tag:
Sweetmama
Eb

Tarikh Tutup:
7 Februari 2011

Inilah Calon Muslimah Paling Bergaya...


Perlukah Pn Ermayana menganjurkan contest @ G.A pada masa akan datang? Mengapa?
Perlu.. Sebab Cute Mum suka join Contest @ GA nie.. Tak kesahlah menang atau tidak.. Janji Cute Mum cuba & support kawan-kawan yang baik hati nak bagi Hadiah nie.. Kalo tak menang Contest nie, Cute Mum boleh cuba lagi...

Mengapa anda rasa anda patut menang contest ini?

Sebab rasanya inilah gambar Cute Mum paling bergaya berbaju kurung.. Ada ala-ala Model berposing kan...Walaupon ketinggian minimum nak jadi model pon tak lepas... heheh...

3 comments:

ibuayahdamia said...

cute mum,kan kontest ni dah umukan pememang tadi...ramai giler tak puas hati...meh mai blog ayu utk baca kontroversi tu..

ermayana a.k.a mrs mahzan said...

mulanya saya memang nk drop komen kat cni tp bila baca entry yg ramai tk puas hati tu jd sedih pulak...tkde niat nk mempermainkan sesiapa,saya ada buat entry khas"mereka mengeluh contest dah tamat,perlu ke adakan contest khas buat mereka?" mungkin agak terlewat awak tahu pasal contest ini...sebenarnya dahb 3 weeks ia berlangsung,dlm masa tu tk smpai 10 org yg msuk...saya hmpir putus asa..mungkin org tk kenal saya...so saya ambil keputusan untuk tutup contest,dlm las minute tutup tu adalah dlm 5 org pula masuk dan saya tk perasan...dan semuanya jd haru-biru...maafkan saya

eb ezrin2 said...

kiter samer... model comel la konon... ;p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails