Monday, March 14, 2011

Free Domain Contest by Little Mama

Klik Banner untuk join..

Ini Cute Mum copy dari Little Mama's Diary

Domain name ni penting kalau kita serius nak blogging. Macam address blog I ni – nama domain dia LittleMamaDiary.COM.

Banyak kebaikannya kalau blog kita ada nama domain sendiri ni.

  • Nama blog berakhir dengan .COM dan tidak lagi .blogspot atau.wordpress.
  • URL blog kita lagi mudah nak diingati
  • Blog kita nampak lagi professional wpml good Free Domain Contest by Little Mama

Saya mahukan Nama Domain Percuma dari Little Mama untuk blog saya kerana saya suka barang free.. heheh.. Selepas membaca kes Mama Zharfan & Nana dimana blog mereka didelete dari Blogspot, saya jadi risau jika ia berlaku kepada saya.. Saya tak sanggup blog personal saya hilang kerana terdapat banyak memori indah saya didalamnya.. Orang kata jika guna domain sendiri, kandungan blog kita lebih selamat.. Jadi saya harap Little Mama dapat membantu saya membeli domain dari sumber yang betul.. Maklumlah saya nie tak berapa reti lagi pasal domain nie.. Bila dah dapat free setahun, saya cuma perlu renew sahaja.. Lagipon RM35 tidak begitu membebankan saya.

Tarikh Tutup:
26 Mac 2011


Jom Join HeartBeat!

3 comments:

eb ezrin2 said...

eh yer ker?
leh bagi eb link n3 nana & suzie utk bacer psl tuh? takut gaks nih

Cute MuM said...

nie linknya..

http://www.suzie284.com/2011/03/mode-terkejut-rasa-nak-pengsan-blog-me.html

http://ibudamia.blogspot.com/2011/03/blog-tak-bole-bukaapa-nak-buatmeh-sini.html

mizzura said...

salam...aminnnn...good luck contest yer :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails